Postupak prilikom reklamacije

REKLAMACIJE
JAMSTVO I REKLAMACIJA
Ako imate reklamaciju, potrebno je prvo javiti se na naš email radi dogovora oko slanja paketa.
Nakon zaprimanja paketa, mi ćemo uređaj pregledati i testirati. Ako se pokaže neispravan proslijedit ćemo ga u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku te popravak/zamjenu.
VAŽNO!! – UPUTE ZA PRAVILNO PAKIRANJE PAKETA – VAŽNO!!
Kako bi vaš paket stigao brzo i sigurno kod nas on mora biti adekvatno zapakiran.
U Overseas kratkim uputama možete pročitati kako možete pripremiti svoj paket za brz i siguran prijevoz.
Ovdje pročitajte više
Ako paket nije adekvatno zapakiran te se ošteti prilikom transporta. Pošiljatelj snosi sve troškove oštećenja paketa i sadržaja u njemu.
Prije slanja prikupa je potrebno dostaviti slike uređaja i adekvatno zapakiranog paketa na naš email, ili whatsapp.
Ako paket nije adekvatno zapakiran, nećemo slati prikup kako ne bi došlo do oštećenja paketa.
PRIJAVA KVARA:
Mi šaljemo dostavnu službu po vaš paket (PickUp Usluga se naplaćuje 40,00 kn a povrat reklamacije je na naš trošak)!
KLIKNITE OVDJE DA POŠALJETE MAIL SA SVIM PODATCIMA
Uz paket obavezno priložiti kopiju računa ili nam pošaljite na email prilikom prijave kvara.

1